Witaj na Starachowickiej Galerii Transportowej!
Szukaj zdjęć według pojazdu
Autosan H6-20.03 199
9.08.2018 Mielec, Rynek (skrzyżowanie z ul. Kilińskiego i Legionów). Melon jako linia 20: Inwestorów - Jana Pawła II. Zbliżała się godzina 18:00, a ja już powoli szykowałem się do powrotu do Starachowic. Byłem jeszcze tylko coś zjeść i mogłem ruszać w drogę powrotną.

data przesłania zdjęcia: 16:47 22-02-2019
Autosan H6-20.03 199
9.08.2018 Mielec, ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego. Ciekawa okolica. Bardzo szeroka droga bez chodników z wydzielonym poboczem. Wszystko wskazuje na to, że wykorzystywana jest przez pobliską fabrykę lotniczą i samo lotnisko jako tymczasowa droga kołowania dla samolotów, które z fabryki przejeżdżają sobie na lotnisko. Nie wiedziałem, że coś takiego tutaj istnieje. Przez swój błąd straciłem też możliwość zrobienia zdjęcia widocznego z daleka Solarisa #215 od przodu. Myślałem, że będzie jechał w moim kierunku, a tu nagle obok przystanku autobus po prostu zawrócił, bo zaczynał właśnie stąd trasę. No cóż źle sprawdziłem trasę i miałem pecha. Nie pozostało mi nic innego jak zrobić od tyłu zdjęcie innemu ciekawemu wynalazkowi, czyli ostatniemu Autosanowi H6 w taborze MKS Mielec, który obsługiwał linię 7: Husqvarna - Dworzec.

data przesłania zdjęcia: 21:51 18-02-2019
Autosan H6-20.03 197
14.06.2017 Mielec, ul. Staszica. Coś korciło mnie zaczekać w tym miejscu na autobus. Na pobliskim przystanku czekała spora grupa młodzieży szkolnej. Po kilku minutach z drugiej strony zjawił się Melon. Później sprawdziłem rozkład i okazało się, że jeździ tędy tylko kilka kursów autobusów MKS Mielec, a młodzież czekała na pojazd PKS-u. Linia 34: Wólka Książnicka - Mielec, Dworzec.

data przesłania zdjęcia: 03:10 02-08-2017
Autosan H6-20.03 197
14.06.2017 Mielec, bezimienne rondo obok Dworca Autobusowego. Pisałem, że Melon skończył kurs na linii 7 i zaraz rozpoczął kolejny, tym razem na linii 34 z Dworca do miejscowości Wólka Książnicka. Autor zdjęcia: Arek.

data przesłania zdjęcia: 20:22 25-07-2017
Autosan H6-20.03 197
14.06.2017 Mielec, droga dojazdowa do Dworca Autobusowego. Autosan na linii 7 z pętli Strefa 6 za chwilę skończy kurs na Dworcu Autobusowym. Wspominałem już, że w Mielcu linii jest bardzo dużo, ale tylko kilka jeździ regularnie od rana do wieczora. Autobusy mają typowo PKS-owe obiegi. Kierowcy często jeżdżą na kilku liniach przez swoją zmianą. Autosan zaraz po skończeniu kursu wyruszył w kolejny kurs, tym razem na linii 34.

data przesłania zdjęcia: 23:50 22-07-2017
Autosan H6-20.03 198
14.06.2017 Mielec, Rondo na skrzyżowaniu al. Kwiatkowskiego i ul. Przemysłowej. W centrum spotkaliśmy Autosana H9-35 i postanowiliśmy za nim pojechać. Stanął na przystanku i zdecydowaliśmy się, że ustawimy się trochę dalej. Zaparkowaliśmy i ustawiliśmy się przy rondzie, ale rozczarowaliśmy się, bo Autosan pojechał inną drogą i widzieliśmy go tylko z daleka. Na pocieszenie na rondzie zjawił się ten Melon. Linia 4: Strefa 6 - ul. Legionów.

data przesłania zdjęcia: 21:11 26-06-2017
Autosan H6-20.03 199
14.06.2017 Mielec, Rynek. Mało jest już miast, gdzie jeżdżą Autosany H6 w wersji miejskiej. Ogólnie tabor MKS Mielec składa się z około 40 pojazdów. Jest spore zróżnicowanie taborowe. Z ciekawych pojazdów oprócz Melonów należy wymienić Autosany H9-35 (jedne z ostatnich w Polsce w ruchu liniowym), Tedomy Kronos CNG (chyba jedyne w Polsce), Jelcze PR110M i 120M w wersji CNG, Autosany A1010M (rzadkość). Tabor MKS powoli młodnieje. Dokupiono używane Solarisy U10. Są też Urbino 8,9. Sam Mielec ma mnóstwo linii komunikacji miejskiej, ale większość robi tylko kilka kursów. Ogólnie jest wielki chaos. Z tych linii co jeżdżą w miarę regularnie kojarzę tylko 28, 29 i częściowo linie K. Ruch autobusów komunikacji miejskiej jest w najlepszym razie średni. Sporo pojazdów kręci się w okolicach centrum miasta (dworzec i wiadukt), rynku i Osiedlu Lotników. Linia 4: Legionów - Strefa SSE Brama Wschodnia

data przesłania zdjęcia: 00:14 22-06-2017
[ 1 ]
Strona główna/Newsy Galeria Filmy O galerii Mapa zdjęć i filmów Regulamin Linki Księga gości Kontakt Na stronie online: 1