Witaj na Starachowickiej Galerii Transportowej!
Szukaj zdjęć według pojazdu
miniaturka
Sanos S415 LZ 10794
7.07.2018 Suchowola. Fotostop pod kościołem. Miał być tu sklepostop, ale uczestnicy imprezy pomylili sklepy i zamiast do czynnego 300 metrów dalej udali się 100 metrów do nieczynnego od lat lokalu. W ten sposób sklepostop został zorganizowany w innym miejscu (w Zwierzyńcu).

kategoria: Autobusy operator: Transport Osobowo-Ciężarowy R. Złomańczuk - Zamość miasto: Zamość

data przesłania zdjęcia: 01:39 18-12-2018
miniaturka
Sanos S415 LZ 10794
7.07.2018 Pniówek. Sanos wśród zboża.

kategoria: Autobusy operator: Transport Osobowo-Ciężarowy R. Złomańczuk - Zamość miasto: Zamość

data przesłania zdjęcia: 00:15 18-12-2018
miniaturka
Sanos S415 LZ 10794
7.07.2018 Zamość, ul. Lipska - zajezdnia Autonaprawy. Zbliżenie na przód Sanosa. Wygląda lepiej niż wiele autobusów z początku XXI wieku. Na zdjęciu widać naklejkę o których wspomniałem. Została doklejona tylko na czas imprezy.

kategoria: Autobusy operator: Transport Osobowo-Ciężarowy R. Złomańczuk - Zamość miasto: Zamość

data przesłania zdjęcia: 18:45 16-12-2018
miniaturka
Sanos S415 LZ 10794
7.07.2018 Zamość, D.A. Tabliczka z nazwą producenta autobusu. Autobus wyprodukowany jeszcze w Jugosławii. Dzisiaj Skopje to stolica Macedonii. Po rozpadzie Jugosławii firma znalazła się w kłopotach finansowych. W 2001 produkcję wstrzymano, ale w 2004 roku udało się znaleźć firmę, która przejmie produkcję autobusów i zachowa markę na rynku. Pojazdy Sanos do dzisiaj są produkowane. Spadł jednak eksport i firma głównie sprzedaje swoje produkty w regionie. Sam skrót FAS na tabliczce można przetłumaczyć jako Fabryka Autobusów Skopje.

kategoria: Autobusy operator: Transport Osobowo-Ciężarowy R. Złomańczuk - Zamość miasto: Zamość

data przesłania zdjęcia: 01:23 14-12-2018
miniaturka
Sanos S415 LZ 10794
7.07.2018 Zamość, teren Dworca autobusowego. Wnętrze Sanosa z końca lat 80-tych. Jak na swoje lata wszystko wygląda bardzo nowocześnie. Pasażerowie mają do dyspozycji indywidualne nawiewy oraz oświetlenie. Autobus podróżuje się wygodnie. Skoro mama okazję to wypowiem się jeszcze na temat dworca autobusowego. Duży budynek wykorzystany został głównie do funkcji handlowej. Widać, że nie więcej jak kilka lat temu przeszedł remont. W prawie całej dostępnej przestrzeni znajdują się różnego rodzaju sklepy. Tylko niewielką część zajmuje poczekalnia z kasą biletową, gdzie znajduje się też rozkład jazdy oraz toalety. Mimo wszystko jak na takie miasto dworzec autobusowy dobrze spełnia swoją funkcję. Zaraz obok samego budynku znajdują się też stanowiska pod dachem samego dworca. Pozostały teren zajmuje plac manewrowy z miejscami postojowymi. Dworzec ma też konkurencję. Zaraz obok znajduje się też dworzec busów. Jako, że kolej pełni w Zamościu marginalne znaczenie (kilka pociągów dziennie do Lublina oraz jeden pośpieszny do Rzeszowa) to prawie cały lokalny i międzymiastowy transport zbiorowy oparty jest na autobusach i busach.

kategoria: Autobusy operator: Transport Osobowo-Ciężarowy R. Złomańczuk - Zamość miasto: Zamość

data przesłania zdjęcia: 02:13 14-12-2018
miniaturka
Sanos S415 LZ 10794
7.07.2018 Zamość, Dworzec autobusowy. Pulpit Sanosa z 1989 roku. Właściciel w czasie prezentacji autobusu opowiedział nam historię jak udało mu się kupić Sanosa. Pojazd jest w naprawdę dobrym stanie i w ciąłem eksploatacji. Zdarza mu się jeździć też w dalekie trasy n.p do Częstochowy czy Warszawy.

kategoria: Autobusy operator: Transport Osobowo-Ciężarowy R. Złomańczuk - Zamość miasto: Zamość

data przesłania zdjęcia: 13:59 13-12-2018
miniaturka
Sanos S415 LZ 10794
7.07.2018 Zamość, ul. Hrubieszowska - przystanek komunikacji miejskiej obok dworca autobusowego. To tu rozpoczęła się nasza impreza. Autokar wjechał jeszcze na sam dworzec by można powiedzieć zaprezentować się uczestnikom. Można było sobie zobaczyć jak wygląda wewnątrz, zewnątrz, zajrzeć do bagażników bocznych itp. Napiszę jeszcze trochę o dojeździe do Zamościa. Dotarłem do miasta po około 2h i 50 min jazdy. Jechałem przez DK42, DK9 do Ostrowca, DW755 i potem DK79. Po drodze zamiast jechać obwodnicą zajrzałem sobie na chwilę do Kraśnika. Od okolic Kraśnika od miejscowości Rudnik Szlachecki jechałem już tylko bocznymi drogami, a konkretnie DW842 i od Żółkiewki DW837 prawie do samego Zamościa. Pod samym miastem dosłownie kilka kilometrów pokonałem DK17. Te ostatnie 100 kilometrów bocznymi drogami to spokojna trasa przez pola i wioski. Była 8:00 w sobotę a na takim długim odcinku spotkałem może z 15 samochodów i zobaczyłem po drodze z 5 osób. Jakby wszystko było opustoszałe. Polecam taką trasę do Zamościa zamiast jazda główną drogą z fotoradarami. Jezdnia na wioskach wcale nie jest w złym stanie. Jedzie się poza zabudowanym 90-100km/h. W samym Zamościu byłem koło 8:45 i miałem jeszcze ponad godzinę na krótkie zwiedzanie. O tym będzie jednak później. Sam dworzec autobusowy leży nieco dalej od centrum. Mimo to Zamość to małe miasto i dotarcie tutaj autem z rynku to kilka minut jazdy w tym 2 minuty stania na sygnalizacji świetlnej.

kategoria: Autobusy operator: Transport Osobowo-Ciężarowy R. Złomańczuk - Zamość miasto: Zamość

data przesłania zdjęcia: 13:48 13-12-2018
Poprzednie [ 1 ] [ 2 ]
Strona główna/Newsy Galeria Filmy O galerii Mapa zdjęć i filmów Regulamin Linki Księga gości Kontakt Na stronie online: 4
Copyright SGT 2010 - 2016 Wykorzystanie zdjęć tylko za zgodą autorów

stat4u