Witaj na Starachowickiej Galerii Transportowej!
Szukaj zdjęć według miasta
MAN LEÜ360 Lion`s Intercity LE 13 HB 061068
27.09.2022 Gdzieś w Czechach, na parkingu autostradowym między Ostrawą i Ołomuńcem. Czeska policja jest widoczna na autostradach. Sam miałem kontrolę na wyjeździe z parkingu. Policjant jako tako mówił po polsku, a to duży plus. Widząc niemieckie rejestracje zaczął na początku gadać do mnie w tym języku. Potem już na prawie każdym czeskim parkingu widziałem policję. Wyganiała pojazdy ciężarowe, które parkowały w niedozwolonych miejscach. W Tychach miałem też małą sesję zdjęciową. Link do zdjęcia: http://phototrans.pl/14,1164222,0,MAN_LE__360_Lion_s_Intercity_LE_13_KM499.html

kategoria: Autobusy operator: MPK Kraków miasto: Ostrava

data przesłania zdjęcia: 23:30 01-01-2023
MAN LEÜ360 Lion`s Intercity LE 13 HB 061068
27.09.2022 Gdzieś na parkingu, na autostradzie w Czechach - między Ostrawą, a Ołomuńcem. Druga sztuka jaką wiozłem z Włoch do Polski. Zjechałem na stację, by zrobić sobie zakupy czeskiego piwa i Kofoli. Drugi mój przejazd był taki, że wiozłem białą solówkę z MAN Starachowice do Pilsting w Bawarii, a potem samolotem z Monachium, z przesiadką w Rzymie dostałem się do Triestu. O 1:00 w nocy odebrałem krakowskiego MAN-a i już byłem na tyle zmęczony, że o 4:00 zjechałem na parking pod Lublaną w Słowenii i na tylnym siedzeniu tego MAN-a przespałem do 7:00. Zbudziłem się chyba tylko dlatego, że było okropnie zimno. Jechałem dalej już w miarę wyspany do Tych. Byłem tam o 19:00 i koło 20:00 wyjechałem do Krakowa, gdzie zameldowałem się jakoś koło 21:00. Hotel w Krakowie i popołudniu wyspany wróciłem pociągiem do domu. O 12:00 odebrałem jeszcze zaległe dokumenty z serwisu. Swoje i kolegów. Serwis MAN naprawdę w porządku. Ochroniarz bardzo miły, a pracownik serwisu wyszedł, by pomóc mi zaparkować tyłem. Na minus mój telefon, który na obu kartach (w sieci Play i T-Mobile) miał wywalone i przez całe Czechy nie miałem nie tylko internetu, ale także zasięgu sieci GSM. Jazda wyłącznie patrząc na oznakowanie. Na szczęście kraj mały, to i łatwo się jeździ. Potem jeszcze miałem podobny problem na lotnisku w Amsterdamie, gdzie zadzwonienie do kogoś spowodowało zawieszenie się całego telefonu. Internet działał, ale w kratkę.

kategoria: Autobusy operator: MPK Kraków miasto: Ostrava

data przesłania zdjęcia: 23:24 01-01-2023
Solaris Urbino 12 CNG 7238
2.01.2020 Ostrawa, skrzyżowanie ul. Nádražní i Suchardova. Tak się skupiłem na zdjęciu, że nawet nie zauważyłem tego krzaka w kadrze. Moja wyprawa do Ostrawy dobiegła końca. Na galerii pojawią się jeszcze jakieś pojedyncze zdjęcia, które oznaczyłem, że nadają się do poprawy/kolejnej obróbki. Wsiadłem w tramwaj i przejechałem 3 przystanki by dostać się na dworzec kolejowy. Byłem 30 minut wcześniej i już tam na spokojnie zaczekałem na swój pociąg. Co ciekawe nie zrobiłem żadnego nadającego się do publikacji zdjęcia z placu pod dworcem kolejowym, gdzie znajduje się pętla tramwajowo-trolejbusowa. Może następnym razem. Oczywiście podróż powrotna z przygodami. Kupując bilet jeszcze w Polsce, w Tychach dostałem bilet na inną grupę wagonów i miejscówkę na inną. Przez to pojechałem złym wagonem. Na szczęście kapnąłem się na stacji w Boguminie. Druga grupa wagonów jaka miała dotrzeć na ostatnią stację przed granicą z Polską spóźniła się godzinę i musieliśmy na nią zaczekać. Zdecydowałem się jechać wagonem jaki wskazywała moja miejscówka. W Boguminie pociąg był dodatkowo rozdzielany i jedna grupa wagonów jechała przez Tychy i Katowice w stronę Warszawy, a druga w której siedziałem jechała przez Racibórz, Gliwice i Katowice do Krakowa. Mimo, że skład jechał okrężna trasą, był tylko 10 minut później w Katowicach niż 1 grupa wagonów w nowym pociągu. Trasa okrężna przez Racibórz była jednak w lepszym stanie. Ogólnie to co widzą osoby z zagranicy wjeżdżające do Polski przez przejście z Chałupkach to temat na osobny odcinek. Sama stacja w opłakanym stanie. Nie lepiej jest z torami. Jednym słowem wstyd. Pani konduktor myślała na początku sprawdzając bilet, że pomyliłem wagony i kazała mi na spokojnie jechać do Katowic i mówiąc, że będę tylko nieco później niż jadąc 1 pociągiem. Zwróciłem jej uwagę na numer wagonu, który zgadzał się z miejscówką. Kobieta nie potrafiła wyjaśnić dlaczego sprzedano mi taki bilet i miejscówkę. W Katowicach pociąg był około 60 minut po czasie, ale miałem zapas 2 godzin na przesiadkę. Zjadłem coś i tym razem już bez opóźnienia wsiadłem do pociągu jadącego do Lublina, który miał zabrać mnie do Skarżyska-Kamiennej. Potem już tylko godzina czekania na mrozie, jazda 20 minut do Starachowic pociągiem regionalnym, 15 minut spacerkiem ze stacji na osiedle i jestem w domu. Linia 52: Šilheřovice,Paseky - Křižíkova.

data przesłania zdjęcia: 01:18 13-08-2020
Solaris Urbino 12 CNG 7197
2.01.2020 Ostrawa, skrzyżowanie ul. Nádražní i Suchardova. Boczna uliczka mnie zainteresowała, bo widziałem z daleka jak wyjeżdżały z niej dwa miejskie autobusy. Linia 33: Přívoz,Oderská - Křižíkova.

data przesłania zdjęcia: 01:00 13-08-2020
Iveco Crossway 12 LE 1TF 1786
2.01.2020 Ostrawa, Suchardova. Czasem warto zaglądać w boczne uliczki, bo można tam spotkać stojące na parkingu autobusy. Nie mam pojęcia, czy ten numer na przedniej ścianie pojazdu to numer taborowy. W bazie Phototrans wóz ma swoją kartę, ale numeru nie ma wpisanego. TQM Opava to spółka zależna ČSAD Opava czyli regionalnego, czeskiego przewoźnika. Wyświetlacz pokazuje linie nr 281. Znalazłem w internecie rozkład. Kursuje ona z Ostrawy do przystanku Třebom,nám. Z tyłu widać autobus grupy Veolia.

kategoria: Autobusy operator: TQM Opava miasto: Ostrava

data przesłania zdjęcia: 00:54 13-08-2020
Solaris Urbino 10 7518
2.01.2020 Ostrawa, skrzyżowanie ul. Nádražní i ul. Valchařská. Biedny autobus na Phototrans dorobił się przez 8 lat tylko jednego zdjęcia zrobionego od tyłu. Ja nie będę lepszy i też wrzucam podobne ujęcie. Solaris przed chwilą rozpoczął kurs z pętli położonej blisko zajezdni tramwajowej. Linia 67: Křižíkova - Hlučín,aut.nádr.

data przesłania zdjęcia: 00:40 13-08-2020
Tatra T3R.P 1020
2.01.2020 Ostrawa, skrzyżowanie ul. Nádražní i ul. Valchařská. W tym miejscu od ul. Nádražní tor rozgałęzia się w dwóch miejscach. Jeden pojedynczy tor prowadzi do zajezdni, a drugie rozgałęzienie nieco dalej kieruje się do końcówki tramwajowej oraz zajezdni. Nie mu tu pętli, bo tramwaje zawracają na terenie zajezdni. Sama baza tramwajów sąsiaduje z torami kolejowymi. Zabrakło mi czasu, żeby się trochę tu dłużej pokręcić. Śpieszyłem się na pociąg powrotny do Polski. Linia 2: Hlavní nádraží - Výškovice.

data przesłania zdjęcia: 00:33 13-08-2020
Tatra T3R.P 976
2.01.2020 Ostrawa, ul. Nádražní. Te sympatyczne tramwaje zachowały oryginalny wygląd z zewnątrz, ale w środku zostały mocno zmodernizowane. Mają nowe fotele, zapowiedzi głosowe, wymienione boczne obicia itp. Właściwie jedyną ich wadą jest brak niskiej podłogi, choćby na części składu, tak jak w zmodernizowanych, kwadratowych Tatrach serii KT. Linia 10: Mor. Ostrava,Plynárny - Dubina (wariant wyjazdowy z zajezdni)

kategoria: Tramwaje operator: Dopravní podnik Ostrava miasto: Ostrava

data przesłania zdjęcia: 00:20 13-08-2020
Tatra KT8D5 1507
2.01.2020 Ostrawa, ul. Nádražní. Kierując się w stronę dworca fotografowałem co to się akurat nawinęło pod obiektyw. Linia 2: Hlavní nádraží - Výškovice.

kategoria: Tramwaje operator: Dopravní podnik Ostrava miasto: Ostrava

data przesłania zdjęcia: 00:07 13-08-2020
Škoda 27Tr Solaris 3805
2.01.2020 Ostrawa, skrzyżowanie ul. Českobratrská i Nádražní. Linia 102: Hlavní nádraží - Hulváky.

kategoria: Trolejbusy operator: Dopravní podnik Ostrava miasto: Ostrava

data przesłania zdjęcia: 21:33 09-08-2020
[ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] następne
Strona główna/Newsy Galeria Filmy O galerii Mapa zdjęć i filmów Regulamin Linki Księga gości Kontakt Na stronie online: 1